Τη  νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου μας σύστησε τη Πέμπτη 5 Μαΐου ο Υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου, κύριος  Σάββας Περδίος.

Η Κύπρος, ένα νησί με μακρά ιστορία, ανάλογες εποικιστικές περιόδους, κοινές πολιτιστικές συνήθειες, κοντινές κλιματικές συνθήκες με την Ελλάδα, έχει καταφέρει να προηγηθεί στην εξαγωγή υψηλού ποιοτικού τeουριστικού προϊόντος, υιοθετώντας μεταξύ άλλων, πρακτικές όπως αυτή του χειμερινού τουρισμού εδώ και 30 χρόνια.

Επαναπροσδιορίζοντας το τουριστικό προϊόν μετά την πανδημία το Υφυπουργείο τουρισμού της Κύπρου μας σύστησε το νέο προφίλ των υπηρεσιών του κυπριακού τουρισμού με στόχο τον «ολόχρονο τουρισμό» για το καλό ολόκληρης της κοινωνίας του νησιού, των παραθαλάσσιων, των αγροτικών και των ορεινών πληθυσμών.

Ο Υφυπουργός ανέπτυξε τους τρόπους που οι κάτοικοι της ενδοχώρας  του νησιού θα ωφεληθούν από την νέου ύφους πρόσκληση του επισκέπτη στην Κύπρο όλο το χρόνο:  «αργός τουρισμός» , «αυθεντικότητα», «προϊόντα παραγωγής στο σπίτι», «καταφύγια με δυνατότητα διαμονής», «βοηθούμενη παραμονή σε ξενοδοχεία», «παραλίες με οικολογικό πρόσημο», «vegan friendly hotels».

Η Κύπρος έρχεται να ηγηθεί και πάλι ως ένας τουριστικός προορισμός με πρωτοποριακές υπηρεσίες αφουγκραζόμενη τις ιδιαίτερες ανάγκες της νέας εποχής με στόχο την ικανοποίηση του πιο απαιτητικού και καλλιεργημένου επισκέπτη σε όλο τον κόσμο.

Cyprus Umbrellas Beach Sand Nissi Beach Ayia Napa

Ως χώρα με προηγμένο επίπεδο ζωής και υψηλά  γνωσιολογικά  standards, το Υπουργείο αναλαμβάνει  να φροντίσει τα συμφέροντα και του πιο απομακρυσμένου, από τα έως τώρα κέντρα ενδιαφέροντος, γηγενή πληθυσμού και να προτείνει την τοπική κουλτούρα του ως μια ευκαιρία μιας αξέχαστης βιωματικής εμπειρίας.

Για το λόγο αυτό θα εκδοθούν ετικέτες πιστοποίησης, ώστε ο επισκέπτης  να μπορεί να δοκιμάσει το φαγητό της ημέρας σε ένα κυπριακό νοικοκυριό, να ακολουθήσει ίσως τα μονοπάτια των 3000 χιλιομέτρων, να μπορέσει να απολαύσει το αρχαιότερο κρασί του κόσμου την Κουμανδαρία σε ένα  από τα 14 χωριά που παράγεται αποκλειστικά ή να χαρεί τα Χριστούγεννα για δύο ολόκληρους μήνες, από 15 Νοέμβρη έως 15 Ιανουαρίου, να γνωρίσει τη κεντητική στα Λεύκαρα, να κάνει camping ή glamping ή να απολαύσει διακοπές ως άτομο με ιδιαίτερες δεξιότητες σε κάθε μορφή εμπειρίας που επιθυμεί.

Γνωρίζοντας το εκπαιδευτικό θαύμα που έχει επιτύχει τα τελευταία χρόνια η Κύπρος και το υψηλότατο επίπεδο marketing που διαθέτουν τα στελέχη στο σύνολο του παραγωγικού τομέα και στο Υφυπουργείο Τουρισμού, δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο νέο λανσάρισμα της ιδέας Heartland of Legends και καλοτάξιδο το νέο σήμα Love Cyprus.

Πηγή φωτογραφιών: https://www.lovecyprus.com.cy  & https://mytroodos.com/