Μέρος του προγράμματος “Wikipedia Challenge: Γίνε ένας σύγχρονος εγκυκλοπαιδιστής”
Στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού: “Γίνε ένας σύγχρονος Εγκυκλοπαιδιστής”, ξεκινάει η προετοιμασία των σχολικών ομάδων με έναν κύκλο διαδραστικών online webinars που θα μυήσουν μαθητές/ήτριες και εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό στον κόσμο της μεγαλύτερης ψηφιακής εγκυκλοπαίδειας.
Τα webinars είναι ανοιχτά σε όλους και έχουν ως στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη Βικιπαίδεια, την κουλτούρα, τις αρχές αλλά και τα πρακτικά ζητήματα που ένας εκκολαπτόμενος Βικιπαιδιστής θα συναντήσει μπαίνοντας στο ψηφιακό περιβάλλον, όπως την επιλογή πηγών, τα πνευματικά δικαιώματα, τη σωστή διατύπωση κ.α.
Συντελεστής: Μάνος Κεφαλάς, Πρόεδρος του Συλλόγου Σχολείων Κοινότητας Βικιπαίδειας Ελλάδας, εκπαιδευτής ενηλίκων και πληροφορικός
Πληροφορίες: [email protected]
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ>
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Πέμπτη 18/11/21 | 18:30-20:00
Εισαγωγή στην Wikipedia: συμμετοχική κουλτούρα, βασικές αρχές, επίδειξη διαδικτυακού χώρου, δημιουργία λογαριασμού, προσωπικός χώρος εργασίας.
Πέμπτη 25/11/21 | 18:30-20:00
Βασικοί πυλώνες συγγραφής, δημιουργία νέας σελίδας, οπτικός επεξεργαστής.
Πέμπτη 2/12/21 | 18:30-20:00
Ελεύθερο περιεχόμενο και δικαιώματα, συνέχεια οπτικού επεξεργαστή, ύφος γραφής, διαδικτυακός λόγος.
Πέμπτη 9/12/21 | 18:30-20:00
Επιφόρτωση πολυμέσων, σελίδες συζήτησης, ιστορικό, πρόσφατες αλλαγές, κανόνες αλληλεπίδρασης, ευγένεια στην επιχειρηματολογία.
Πέμπτη 13/1/22 | 18:30-20:00
Σελίδες αποσαφήνισης, σήμανση, μετακίνηση και συγχώνευση λημμάτων, κατηγορίες, κουτιά πληροφοριών, συγκινησιακή πειρατεία.
Πέμπτη 20/1/22 | 18:30-20:00
Εύλογη άδεια χρήσης, Wikidata, έλεγχος συναισθημάτων.
Πέμπτη 27/1/22 | 18:30-20:00
Φραγές, diffs, πολλαπλοί λογαριασμοί, τρολάρισμα, κριτική.
Πέμπτη 3/2/22 | 18:30-20:00
Ολοκλήρωση δεξιοτήτων συμμετοχής, εκφοβισμός, συναίσθημα, καθαρή σκέψη.
Όλες οι παραπάνω εκδηλώσεις είναι ανοιχτές στο ευρύ κοινό και θα υλοποιηθούν μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Zoom.
Leave A Comment