Το Σπίτι της Κύπρου αποτελεί την βασικότερη ίσως εστία του κυπριακού πνεύματος στην καρδιά της Αθήνας. Από την ίδρυσή του το 1987, στο Κολωνάκι μέχρι τη μεταστέγασή του τον Δεκέμβριο του 2011 στο νέο κτίριο της Κυπριακής Πρεσβείας (Ξενοφώντος 2Α, στο Σύνταγμα) επιτέλεσε και επιτελεί ουσιαστικό έργο ως προς την προβολή της πνευματικής παραγωγής των Κυπρίων καλλιτεχνών και λογοτεχνών, αλλά και ως προς την καλλιέργεια και ενδυνάμωση των πολιτισμικών δεσμών μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου.

Από το 2024, στο τιμόνι της διεύθυνσης αυτής της σημαντικής κυψέλης πολιτισμού βρίσκεται ο Διομήδης Νικήτα, ένας άνθρωπος που ανανέωσε το ύφος του Σπιτιού της Κύπρου, ενέταξε νέους ετήσιους θεσμούς και σύγχρονες θεματικές εκδηλώσεων, προσέλκυσε ένα νεότερο κοινό στους κόλπους της πολιτιστικής αυτής κοινότητας, και διάνοιξε πιθανότητες για πλατφόρμες που θα παρακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια τις καλλιτεχνικές ωσμώσεις μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου. Εξάλλου, το Σπίτι της Κύπρου, ως ένα σύγχρονο «φυτώριο» πολιτιστικών ανταλλαγών, αξιοποιεί μια ευρεία γκάμα διεπιστημονικών πρακτικών, κάνοντας προσιτές στο κοινό δράσεις από την ακαδημαϊκή και επιστημονική κοινότητα μέχρι τα εικαστικά, και από τις παραστατικές τέχνες στη λογοτεχνία, την μουσική, την ποίηση και τον κινηματογράφο.

Ο Διομήδης Νικήτα υποδέχθηκε το Days of Art in Greece στη μόνιμη στέγη του Σπιτιού της Κύπρου, εντός της Κυπριακής Πρεσβείας, ξεναγώντας μας στην αίθουσα τέχνης, την αίθουσα εκδηλώσεων λόγου και την βιβλιοθήκη, προτού αρχίσει να μάς μιλάει διεξοδικά για το πιο πρόσφατο έργο του οργανισμού, τους σχεδιασμούς δράσεων ενόψει της Προεδρίας της Κύπρου στο Συμβούλιο της ΕΕ (Α’ Εξάμηνο 2026), τους συνεργάτες του στο Σπίτι της Κύπρου και φυσικά την προσωπική του διαδρομή.

Ο Διευθυντής Διομήδης Νικήτα στην αίθουσα τέχνης του Σπιτιού της Κύπρου

Days of Art in Greece: Ποια είναι η καλλιτεχνική κοινότητα Κυπρίων που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, καθώς και η επιστημονική-ακαδημαϊκή κοινότητα που παράγει έργο στη χώρα μας;

Διομήδης Νικήτα: Η καλλιτεχνική κοινότητα Κυπρίων που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ενεργή και πολυσυλλεκτική, με παρουσία σε όλα τα πεδία της σύγχρονης δημιουργίας από τα εικαστικά και τις παραστατικές τέχνες μέχρι τον κινηματογράφο, τη μουσική και τη λογοτεχνία. Πρόκειται για δημιουργούς διαφορετικών γενεών, οι οποίοι συμμετέχουν ουσιαστικά στον ελληνικό πολιτιστικό γίγνεσθαι, συχνά με έργο που συνομιλεί με ζητήματα ταυτότητας, ιστορικής μνήμης, λαϊκής παράδοσης, και σύγχρονης εμπειρίας. Αντίστοιχα, η επιστημονική και ακαδημαϊκή κοινότητα Κυπρίων στην Ελλάδα παράγει σημαντικό και διεθνώς αναγνωρισμένο έργο σε πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, λειτουργώντας συχνά ως γέφυρα γνώσης και συνεργασίας ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό.


Σε αυτό το ζωντανό και πολυφωνικό περιβάλλον, το Σπίτι της Κύπρου
λειτουργεί ως ένας ανοιχτός πολιτιστικός και πνευματικός κόμβος, δημιουργώντας συνθήκες συνάντησης καλλιτεχνών, ακαδημαϊκών και κοινού, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενός δυναμικού πεδίου σύγχρονης πολιτιστικής παρουσίας της Κύπρου στην Ελλάδα.

D.A.: Μπορείτε να μας δώσετε μια σύντομη επισκόπηση του έργου του Σπιτιού της Κύπρου για το 2025;

Δ.Ν.: Τόσο το 2025 όσο και το 2024 ήταν δύο χρονιές με ιδιαίτερο ιστορικό και συμβολικό βάρος για την Κύπρο και κατ΄ επέκταση και για το Σπίτι της Κύπρου. Το 2024 σηματοδοτήθηκε από την επέτειο των 50 χρόνων από την βάρβαρη τουρκική εισβολή στην Κύπρο που οδήγησε στην άλωση του 37% του εδάφους της Κυπριακής Δημοκρατίας και τη διχοτόμηση του νησιού, σπέρνοντας το θάνατο, οδηγώντας πέραν των 200.000 κυπρίων στην προσφυγιά, και αφήνοντας πίσω της 6.000 νεκρούς και 1619 αγνοούμενους.

Το 2025, σηματοδοτήθηκε από την επέτειο συμπλήρωσης 70 χρόνων από την έναρξη του απελευθερωτικού αγώνα της Κύπρου κατά της αγγλικής αποικιοκρατίας (1955-1959), που οδήγησε στην ανακήρυξη της Κυπριακής Δημοκρατίας το 1960.

Και στις δύο επετείους, το Σπίτι της Κύπρου, σε συνεργασία με την Πρεσβεία, τις Κυπριακές Οργανώσεις στην Ελλάδα αλλά και με σχολεία και άλλους φορείς της Ελλάδας, οργάνωσε πλήθος δράσεων μνήμης και τιμής προς τους ήρωες και αγνοουμένους της πρόσφατης τραγωδίας που έπληξε το νησί.

Στο πλαίσιο του 2025, το Σπίτι της Κύπρου ανέπτυξε ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα σύγχρονου πολιτισμού με ανανεωμένες θεματικές, εισάγοντας παράλληλα νέους ετήσιου θεσμούς, όπως: το Cyprus Choreography Athens για την προώθηση της σύγχρονης κυπριακής χορογραφίας, την Εβδομάδα της Γυναίκας με δράσεις και εκδηλώσεις αφιερωμένες στην Κύπρια γυναίκα, το Πανόραμα Κυπριακών Ταινιών για την προώθηση της παλαιότερης και σύγχρονης κυπριακής κινηματογραφικής δημιουργίας αλλά και για την περαιτέρω ενίσχυση των δεσμών των κινηματογραφικών οικογενειών Κύπρου – Ελλάδας, τη συμμετοχή στο Μήνα Γαλλοφωνίας με εκδηλώσεις μουσικής, ποίησης, θεάτρου και κινηματογράφου με την προβολή κυπριακής ταινίας με γαλλικούς υπότιτλους, την ενίσχυση των πολυθεματικών Ημερών Κύπρου, μία πρωτοβουλία της Πρεσβείας της Κύπρου που ξεκίνησε το 2024, την Εβδομάδα Κυπριακού Θεάτρου σε συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο Ελλάδας, το Τμήμα Σύγχρονου Πολιτισμού του Υφυπουργείου Πολιτισμού της Κύπρου και το Κυπριακό Κέντρο Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, και τέλος το αφιέρωμα Ημέρες Κύπρου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνας για την καταστροφή της πολιτιστικής  μας κληρονομίας και των αρχαιοτήτων στο κατεχόμενο μέρος της Κύπρου, μια πρωτοβουλία του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών σε συνεργασία με το Σπίτι της Κύπρου.

“Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την διαχρονική αφοσίωση τους, τους συναδέλφους:  Μαρία Ραγιά, Τάκη Βοίλα, Ελευθερία Θεοχάρους, Άντρη Χρυσάνθου, Σοφία Γαρπόζη, Ηλία Κεφαλά και Χρυσάνθη Κουζή.”- Διομήδης Νικήτα, Διευθυντής Σπιτιού της Κύπρου

D.A.: Ποιος θα είναι ο ρόλος του Σπιτιού της Κύπρου με αφορμή την Προεδρία της Κύπρου στο Συμβούλιο της ΕΕ (Α’ Εξάμηνο 2026); Ποιες συγκεκριμένες ενέργειες σχεδιάζει να υλοποιήσει προς αυτή την κατεύθυνση;

Δ.Ν.: Η ανάληψη της Προεδρίας της Κυπριακής Δημοκρατίας στο Συμβούλιο της Ευρώπης το πρώτο εξάμηνο του 2026 αποτελεί σημαντική στιγμή εξωστρέφειας και ευρωπαϊκού διαλόγου για την Κύπρο. Το Σπίτι της Κύπρου αναλαμβάνει έναν ουσιαστικό ρόλο πολιτιστικής διαμεσολάβησης στην Αθήνα, αξιοποιώντας τη δυναμική του ως χώρου συνάντησης τέχνης, σκέψης και δημόσιου λόγου.

Το Σπίτι της Κύπρου προσεγγίζει την Προεδρία ως ευκαιρία δημιουργικού αναστοχασμού γύρω από ευρωπαϊκές αξίες όπως η δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, η πολιτιστική πολυφωνία και η ελευθερία της έκφρασης, μέσα από σύγχρονες καλλιτεχνικές και διεπιστημονικές πρακτικές.

Σχεδιάζεται ένα συνεκτικό πρόγραμμα δράσεων με εκθέσεις, δημόσιες συζητήσεις, καλλιτεχνικά projects και κινηματογραφικές/παραστατικές δράσεις που φωτίζουν τον ευρωπαϊκό διάλογο μέσα από τη σύγχρονη κυπριακή εμπειρία, ενισχύοντας τη συνεργασία με πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και ευρωπαϊκούς πολιτιστικούς φορείς.

D.A.: Πώς αντιλαμβάνεστε τις αλληλεπιδράσεις και τις ωσμώσεις μεταξύ του ευρωπαϊκού και του ελλαδικού πνεύματος στον σύγχρονο κόσμο;

Δ.Ν.: Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ ευρωπαϊκού και του ελλαδικού πνεύματος συνιστούν έναν διάλογο διαχρονίας, ιδεών και αισθητικής. Η ελληνική φιλοσοφική και πολιτιστική παράδοση- Σωκράτης, Πλάτωνας, Αριστοτέλης, και η ευρωπαϊκή σκέψη-Kant, Hegel, Nietzsche, Habermas- εμπλουτίζουν την κατανόηση της δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της κοινωνικής οργάνωσης.

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι τεχνολογίες επικοινωνίας πολλαπλασιάζουν τις πολιτιστικές ανταλλαγές, η τέχνη, η φιλοσοφία, η επιστήμη και η δημόσια διανόηση λειτουργούν ως γέφυρες ανάμεσα στο τοπικό και το ευρωπαϊκό, δημιουργώντας κοινά πεδία αναστοχασμού και δημιουργικής έκφρασης. Το Σπίτι της Κύπρου φιλοδοξεί να είναι ένας τέτοιος χώρος, όπου η κυπριακή, ελληνική και ευρωπαϊκή σκέψη συναντιούνται μέσα από την τέχνη, τον στοχασμό και τον δημόσιο διάλογο.

Ο Διομήδης Νικήτα υποδέχθηκε το Days of Art in Greece στη μόνιμη στέγη του Σπιτιού της Κύπρου, εντός της Κυπριακής Πρεσβείας.

D.A.: Μιλήστε μας για τις κινηματογραφικές σας σπουδές και τα έργα τέχνης που σας έχουν επηρεάσει.

Δ.Ν.: Αν και ξεκίνησα σπουδές στην αρχιτεκτονική (Ecole d’architecture Paris Villemin), δεν άργησα να μεταπηδήσω σε αυτό που πάντοτε με ενδιέφερε περισσότερο. Στις τέχνες και τον κινηματογράφο. Η δημιουργική μου πορεία έχει διαμορφωθεί από μία πλούσια γκάμα αισθητικών, κινηματογραφικών και καλλιτεχνικών επιρροών. Σκηνοθέτες όπως ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, ο Φεντερίκο Φελίνι, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, οι δημιουργοί του γαλλικού Νέου Κύματος (Nouvelle Vague), Jean-Luc Godard, Francois Truffaut, Éric Rohmer και η διαχρονική Agnès Varda, καθώς και οι πρωτοπόροι του γερμανικού εξπρεσιονισμού με ταινίες όπως το The Cabinet of Dr. Caligari (Robert Wiene) και Metropolis (Fritz Lang), με δίδαξαν την αξία της αργής κινηματογραφικής αφήγησης και της σκηνοθετικής ακρίβειας.

Οι σπουδές μου στις Αισθητικές Επιστήμες (Esthétique de lArt et de la Communication) μου έδωσαν τη δυνατότητα να εμβαθύνω το φιλοσοφικό και θεωρητικό κομμάτι της αισθητικής προσέγγισης, διερευνώντας τη σχέση μορφής, χρώματος και έννοιας μέσα από διαφορετικές μορφές τέχνης. Καλλιτέχνες όπως οι ρομαντικοί ζωγράφοι του 19ου αιώνα με ενέπνευσαν με τη συναισθηματική δύναμη και τη φαντασία τους, ενώ δημιουργοί του 20ου αιώνα και μοντερνιστές όπως, μεταξύ άλλων Kandinsky, Mondrian, Picasso, Matisse, Paul Klee, Klimt, Jackson Pollock, Niki de Saint Phalle, Takis, και Yves Klein, έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην διαμόρφωση της προσωπικής μου κατανόησης του χώρου, του φωτός, του χρώματος και της υφής. Η συνάντηση αυτών των κινηματογραφικών και εικαστικών εμπειριών με τη θεωρητική μου κατάρτιση δημιούργησε έναν τρόπο προσέγγισης που ενώνει τη φιλοσοφία, την τέχνη και τον κινηματογράφο, εμπλουτίζοντας και προσδιορίζοντας τη δική μου αισθητική αντίληψη των πραγμάτων.

Ο Διομήδης Νικήτα στο γραφείο του

D.A.:Ποια είναι η θέση του κυπριακού κινηματογράφου στον παγκόσμιο κινηματογραφικό άτλαντα;

Δ.Ν.: Έχοντας υπηρετήσει τον κυπριακό κινηματογράφο ανελλιπώς τα τελευταία 21 χρόνια, στο Τμήμα Σύγχρονου Πολιτισμού του Υφυπουργείου Πολιτισμού της Κύπρου, καθώς και ως εκπρόσωπος της Κύπρου στο EURIMAGES (Ευρωπαϊκό Ταμείο Συμπαραγωγών του Συμβουλίου της Ευρώπης), σίγουρα η θεματική αυτή μου είναι ιδιαίτερα αγαπητή και οικεία. Ο κυπριακός κινηματογράφος, αν και νεότερος και μικρότερης κλίμακας σε σχέση με άλλες εθνικές κινηματογραφίες, έχει καταφέρει να αποκτήσει σημαντική θέση στον παγκόσμιο κινηματογραφικό άτλαντα. Οι πλείστες ταινίες, μικρού και μεγάλου μήκους,  ταξιδεύουν σε διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη, αποσπούν σημαντικά βραβεία και αναγνωρίσεις, ξεχωρίζουν για την ποιότητα, τη θεματολογία και τη μοναδική πολιτιστική τους ταυτότητα, διαπραγματευόμενες σύγχρονα ζητήματα, θέματα συλλογικής μνήμης, ιστορίας, θέματα με επίκεντρο τον άνθρωπο την κοινωνία και όχι μόνο. Η θέση αυτή ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τη δημιουργία ενός δυναμικού δικτύου παραγωγών, σκηνοθετών και τεχνικών του επαγγέλματος, που συνδέει την Κύπρο με την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Να σημειώσουμε ότι οι κυπριακές ταινίες συμμετέχουν σε αρκετά φεστιβάλ της Ελλάδας, μεταξύ αυτών της Θεσσαλονίκης, Δράμας, Σύρου, Σάμου, Καστελόριζου, και ενίοτε διαγωνίζονται για τα βραβεία ΙΡΙΣ. Η προώθηση των κυπριακών ταινιών επιτυγχάνεται επίσης μέσω των περιπτέρων που διατηρεί η Κύπρος σε διεθνή φεστιβάλ όπως των Καννών, του Βερολίνου, του Clermont Ferrant, και του Annesi.

Διομήδης Νικήτα

D.A.:Με ποιον τρόπο η σύζυγός σας, Κατερίνα Λουί Νικήτα -κάτοχος του γαλλικού παρασήμου Τεχνών και Γραμμάτων-υποστηρίζει το έργο σας;

Δ.Ν.: Με την Κατερίνα έχουμε γνωριστεί κατά τη διάρκεια των σπουδών μας στη Σορβόννη, στο Παρίσι. Ξεκινήσαμε με μια κοινή βάση σπουδών στις αισθητικές επιστήμες (Esthétique de lArt et de la Communication), αν και εκείνη στη συνέχεια ειδικεύτηκε περαιτέρω στο κομμάτι της Ιστορίας της Τέχνης (Ηistoire de l’Αrt), στην Διοίκηση Πολιτιστικών Δράσεων (ingénierie culturelle) και στην Επανένταξη Ιστορικών Μνημείων (réhabilitation de monuments historiques), ενώ εγώ στα οπτικοακουστικά μέσα και στον Κινηματογράφο (langage des techniques des médias et du cinéma). Είναι ένας άνθρωπος που η σκέψη της δεν σταματάει ποτέ. Εφευρίσκει νέες ιδέες, προ(σ)καλεί εικαστικές συνέργειες με δημιουργούς, επιμελείται εκθέσεων και πολιτιστικών δράσεων, εκπονεί μουσειολογικές έρευνες και εργάζεται ως σύμβουλος επικοινωνίας και τέχνης. Αξίζει να σημειωθεί ότι διηύθυνε έναν από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς πνεύμονες της Κύπρου, το Κέντρο Ευαγόρα Λανίτη (στους χαρουπόμυλους Λανίτη) στη Λεμεσό, για πάνω από 25 χρόνια. Πλέον, λόγω της τοποθέτησής μου στην Αθήνα, έχει αλλάξει ο τρόπος και ο χρόνος που βρισκόμαστε. Αυτό όμως δεν έχει αλλάξει κάτι στον τρόπο που λειτουργούσαμε ανέκαθεν. Αντίθετα, θα έλεγα ότι η νέα συνθήκη ενίσχυσε περισσότερο το δημιουργικό μας δαιμόνιο. Συνεχίζουμε να ανταλλάσσουμε απόψεις και να μοιραζόμαστε ιδέες. Είναι ενδιαφέρον το πώς συνυπάρχουμε και εξελισσόμαστε σε παράλληλους δρόμους, υπηρετώντας ο καθένας το δικό του κομμάτι μέσα στην τέχνη, από διαφορετική και συνάμα συγκλίνουσα οπτική γωνία.

Στιγμιότυπο από τη συνέντευξη του Διευθυντή του Σπιτιού της Κύπρου, Διομήδη Νικήτα, στο Days of Art in Greece και το συνεργάτη μας Πάνο Λιάκο.

D.A.: Από την σκηνοθεσία τηλεοπτικών προγραμμάτων, διαφήμισης, ντοκιμαντέρ, θεατρικών έργων και την εποπτεία κινηματογραφικών παραγωγών στη διοίκηση πολυπαραγοντικών οργανισμών, ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πρόσωπα του κύρους σας σε κάθε στάδιο;

Δ.Ν.: Η πορεία από τη σκηνοθεσία και εποπτεία κινηματογραφικών παραγωγών έως τη διοίκηση πολυπαραγοντικών οργανισμών χαρακτηρίζεται από σταδιακή αύξηση πολυπλοκότητας και ευθυνών. Κάθε στάδιο φέρνει διαφορετικές προκλήσεις. Στο επίπεδο της καλλιτεχνικής διεύθυνσης το διακύβευμα είναι να επιτευχθεί μια ισορροπία ανάμεσα στη δημιουργική ελευθερία και τη σαφή στόχευση. Πιο συγκεκριμένα,  στον κυπριακό κινηματογράφο, η αλματώδης εξέλιξή του και η αύξηση του αριθμού των παραγωγών κάθε χρόνο, επιβάλλει την αμεσότερη και στενότερη συνεργασία με τους παραγωγούς των ταινιών αλλά και, σε ορισμένες περιπτώσεις, με όλα τα στρώματα της αλυσίδας παραγωγής. Οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η διαχείριση του χρόνου και των πόρων.

Σχετικά με τη διοίκηση οργανισμών, όπως το Σπίτι της Κύπρου, απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός κατά την χάραξη στρατηγικής, τον συντονισμό πολλών δράσεων, τη διαχείριση της χρηματοδότησης, της διατήρησης της πνευματικής ταυτότητας και του συνολικού οράματος και ρόλου που οφείλει να επιτελεί ο οργανισμός. Η γραμμή αυτή χαράσσεται από τον εκάστοτε διευθυντή, πάντα σε συνεννόηση με το Τμήμα Σύγχρονου Πολιτισμού του Υφυπουργείου Πολιτισμού της Κύπρου.


Με λίγα λόγια, η πρόκληση σε κάθε στάδιο δεν είναι μόνο τεχνική ή οργανωτική, αλλά ουσιαστική: διατήρηση της αυθεντικότητας, επιλογή ποιοτικών δράσεων, ανανέωση του κοινού, επαναπροσδιορισμός του ρόλου του Σπιτιού της Κύπρου στο πολιτισμικό γίγνεσθαι της Ελλάδας, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Επιτρέψτε μου όμως να αναφερθώ στα άτομα που απαρτίζουν την ομάδα του Σπιτιού της Κύπρου. Είναι άνθρωποι οι οποίοι ξεκίνησαν να εργάζονται για τον οργανισμό πριν σχεδόν σαράντα χρόνια και παραμένουν πιστοί στο όραμα του Σπιτιού της Κύπρου. Το δέσιμο που έχουν μεταξύ τους ως ομάδα είναι απίστευτα όμορφο, και όταν ανέλαβα τα καθήκοντά μου το 2024 ένιωσα ότι με αποδέχθηκαν αμέσως. Άρα, δεν έχουν σημασία μονάχα οι καινούριες ιδέες που επιθυμείς να φέρεις σε έναν οργανισμό όπως το Σπίτι της Κύπρου, αλλά και οι συνεργάτες που είναι δίπλα σου να έχουν την όρεξη να σε ακολουθήσουν. Οι άνθρωποι αυτοί, επαναλαμβάνω, διακατέχονται από την ίδια εσωτερική φλόγα εδώ και δεκαετίες, διαθέτουν ένα ακούραστο πνεύμα ενώ έχουν θυσιάσει άπειρες ώρες για να στέκει αυτό το Σπίτι όρθιο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την διαχρονική αφοσίωση τους, τους συναδέλφους:  Μαρία Ραγιά, Τάκη Βοίλα, Ελευθερία Θεοχάρους, Άντρη Χρυσάνθου, Σοφία Γαρπόζη, Ηλία Κεφαλά και Χρυσάνθη Κουζή.

*Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στο συνεργάτη μας Πάνο Λιάκο.

**Η φωτογράφηση έγινε από τον Σταύρο Τσιάρα. 

Share This Story, Choose Your Platform!